Direktlänk till inlägg 1 oktober 2011

Lördag 1/10

Av Ullis - 1 oktober 2011 23:07

Tjohoo!


Sitter och tar ett glas rött efter 13 h på jobbet. Väl behövligt:)

Nejdå bara skönt att slappa då jag är ledig i morrn!

Ikväll har det varit action i stan, skottlossning. Hjälp, vad är det som händer..??

Men nyfiken som jag är så var jag ju tvungen att kolla liite närmare, där stod polisen med dragna vapen. Och det var inga små pickor inte..

Nu ska jag ut med vovvarna på kvällskisset,

sen ska vi nog sova.

Ska till tippen i morrn igen.

Och så ska jag nog greja i trädgården. Får hjälp av mamsen.

Natti natti!


//Ullis

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ullis - 10 december 2011 15:41

Tjo!  Skulle lägga ut dessa bilder för några veckor sedan.. Har börjat med en pläd av mormorsrutor, den blir så fin:) Även om det är 70 tal..? Men med finare färger;)     Och så en vante med MYCKET mönster..         Ett par sö...

Av Ullis - 9 december 2011 12:26

Här har vi bilder på hundarna, vissa av bilderna har jag gjort om med olika appar:) KUL!!!:) Men annars behövs inga appar, vovvarna gör bilderna fina ändå:)                           Vid stranden, här i viken har vi Mälarvatt...

Av Ullis - 9 december 2011 12:08

Här kommer lite bilder på kransar, som jag kom ihåg att fota, smycken och julmarknaden jag stod på.   Beställningar       Mammas krans       Beställningar       Mitt bord på marknaden, efter att kransarna sålt slut på d...

Av Ullis - 9 december 2011 11:46

Tjo! Här kommer lite uppdatering:)   Höstplanteringar (dom är lika fina nu)             Tur att snön kom sent i år, då hann jag kratta ihop löven, Detta är högen från framsidan av tomten.. Det blev en FULL kärra till tippen. ...

Av Ullis - 27 november 2011 19:56

  Tjo! Det var ett tag sedan jag bloggade. Men ska försöka skärpa mig nu.. Idag har jag städat av lite, plockat fram lite jul.. Krattade en del löv också, i spöregn. Fy va tråkigt det var. Men nu har jag grovstädat inför vintern. Tur att ...

Lite om mig

Jag bor med min sambo och våra två hundar i ett litet mysigt hus.

Här har jag möjlighet att greja med lite allt möjligt.

Vi har en del att fixa med både hus och tomt, men vi tar lite i taget.

 

 

En stor del av min tid går åt i trädgården, vi har en stor tomt som kräver en del skötsel, men jag älskar att pilla i jorden:)

Och alla dessa stackars växter får flytta hit och dit, bara för jag hittar på nya ideér.

Men även för en entusiast kan det bli mycket vissa perioder..

Ibland lessnar jag tvärt, men suget återkommer oftast:)

 

 

 

Älskar blommor, främst vita, rosa, blåa och riktigt mörka åt det svarta hållet.

Och jag har gärna många krukor här och där..

 

 

 

Jag gillar luffarslöjd, men är en riktig periodare..

 

 

Kransar är nåt jag gillar att göra!

 

 

 

Smyckestillverkning är nåt jag började med på semestern -10. Såå kul:) Men än så länge bara på hobbynivå.

 

  

 

Amigurumi och virkning är något jag fått upp ögonen för. Det är kul och väldigt pilligt stundvis. Dessa tre är mina första alster:)

 

 

Våra hundar, ingen kommer innanför dessa dörrar obemärkta..

 

Det var lite om mig, och även det som den här bloggen bla handlar om. Alltså allt jag 'pysslar' med:)

 

Välkommen!

 

Mvh Ullis

 

Kategorier

MixPod

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Sidor jag besöker

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Besöksstatistik


Skapa flashcards